Projekty rozwoju skierowane są do firm, które pragną przedefiniować swoją strategię postrzegania rynku i dostosować ją do nowych warunków konkurencji, jakie przyniosła globalizacja.
FOCUS
W ciągu wielu lat działalności firmy przechodzą różne etapy, przynoszące mniej lub bardziej pozytywne wyniki. Często, gdy krzywa wyników zaczyna spadać, zmniejsza się również zdolność obiektywnej interpretacji rzeczywistych potrzeb rynku, a traci na tym cały projekt, czyli firma. Nie zawsze jest łatwo być u szczytu powodzenia, jeśli chodzi o wizję i misję firmy. Widoczne efekty często rodzą się z negatywnych danych bilansowych, wykazujących zmniejszenie marży, utratę zainteresowania klientów, ataki ze strony dawnych i nowych konkurentów. Zwykła lektura danych nie jest jednak wystarczająca, aby zaplanować działania, jakie należy podjąć, by skierować firmę na nowe tory rozwoju
W tego typu sytuacjach działania podejmowane przez Modulo Group polegają na refleksji i rozbudowanej analizie, a następnie pierwszym mapowaniu firmy, według modelu Sestant. Początkowe odczucie niezadowolenia przekształca się w krytyczne i obiektywne czynniki i równocześnie zostaje wybrana ścieżka dla działań korygujących.
Aby udzielić rzeczywistego wsparcia firmie, nie wystarczy zarysować tego, co należy zrobić, ale trzeba również pomóc klientowi w szybkim i skutecznym rozwoju oraz w realizacji projektów wzrostu. Dlatego spółka Modulo Group towarzyszy swoim klientom w trakcie całego procesu restrukturyzacji firmy, wykorzystując do tego multidyscyplinarny model działania, będący w stanie połączyć różnorodne kompetencje oraz wizję rynku, jako bytu wielosektorowego i międzynarodowego.
Modulo Group od ponad 20 lat wspiera firmy i ich pracowników w procesach przebudowy ich strategii, określając w analityczny i usystematyzowany sposób cele do osiągnięcia, rozplanowanie działań szczegółowo ukazanych według diagramu Gantta oraz „mapę drogową” rozwoju. .
Dzięki naszemu multidyscyplinarnemu i multisektorowemu modelowi firmy jesteśmy w stanie zaplanować dobre i innowacyjne strategie, jak również wspierać firmę na jej własnej drodze ku rozwojowi: rekrutacja i selekcja pracowników,szkolenia menadżerskie,internacjonalizacja,lean.
OFEROWANE USŁUGI
- Plany motywacyjne dla sieci sprzedaży
- Określenie strategii i polityki handlowej
- Zbudowanie nowych kanałów sprzedaży
- Pricing i pozycjonowanie produktu
- Umowy handlowe – polskie i międzynarodowe
- Convention i pobudzenie siły sprzedaży
- Racjonalizacja w zakresie sieci sprzedaży
- Plany motywacyjne
- Startegio rozwoju marki i produktu